miercuri, 5 aprilie 2017

NYX FACE AWARDS ROMANIA 2017 - ENTRY | Aztec Inspired Makeup

Anul trecut am urmarit "pe ascuns" competitia "NYX Face Awards Romania", dar in 2017 am decis sa imi incerc si eu norocul!!! M-am gandit foarte mult ce as putea sa fac, am eliminat ideile misto si populare de teama ca cineva se va gandi la acelasi lucru. Intr-un final am decis sa ma asez in fata camerei si sa ma joc, fara sa am o imagine clara in minte... Ma hotarasem ca vreau ceva colorat, exploziv si treptat am vazut ca ma indrept spre directia picturilor de inspiratie aztec/tribala.
Vineri, 7 aprilie, se vor anunta cei din Top20 si am emotii, sunt entry-uri foarte bune, competitia este stransa si as fi foarte entuziasmata sa iau parte la provocarea urmatoareeeee!!!!

Aveti tutorialul AICI. 

Bafta tuturor!!!!